Varför ska jag gå, varför ska jag gå. Varför ska jag gå ut? - Maskinen

tjotjo, just nu sitter jag och kollar ut genom föntret när vaktmästarna fixar något slags stoppåle, för att bilarna inte ska kunna köra igenom eller något.. VAD INTRESSANT! :D Menmen man måste börja någonstans. ;)
~
Samma gamla frukost typ så inget nytt :p Fortfarande sjuk etcetc.
Tänkte leta lite bilder så ni får någon bild senare! :)
offtopic litemen; Ang BB-husets ''låt'' Jag tyckte den sög aprumpa, ingeting igemfört med förra årets som blev riktigt populär och bra. Jag trodde det skulle bli en typ likadana inte en jävla dansbandslåt + hur mycket sjunger de igentligen - De är ju bara kören ogud vad kul liksom! Ne, riktigt besviken..

Kommentarer
Postat av: canadabieber

Snygg blogg du med :)

2012-04-28 @ 14:15:39
URL: http://canadabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0