SIESTA!

Usch, längtar något grymt mycket. Festival + vara med världens vackraste människa on earth! Min egna sis Jenny Sandqvist som jag älskar över hela mitt hjärta. Vi har varit med om mycket, varit uppe seeeent. Skrattat åt en toffel. Lyssnade på en radio som sa att utomjordingarna anfaller och vi blev så rädd och din mamma läste en sån där djurbok för oss. Åuh sånna härliga minnen, även fast vo har bråkat som 2 töntiga människor har vi alltid blivit sams, och du är den enda jag kan vara truely mig själv för du känner mgi så bra, och jag hoppas du känner att du kan vara dig sjäv också! Du är mitt allt jenny! Bara längtar att få komma och hälsa på dig
Tar den här bilden för jag vet hur mycket du ogillar den, men du är grymt vacker!
INTE LÅNGT KVAR NU! - ''Lose another day here, lose another year here. I'm with you''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0