Skolavslutning#

Har ju sagt innan att jag velat ha mörkt och svart på skolavslutningen.. men har ångrat mig. Jag vill köra på all-white! Jag blev stört förälskad i gina's nya vita klänningar, dessutom var det billiga! Så ska nog åka och ta en titt på klänning, gudomligt vacker! såklart ska jag köra med ett par vita skor med träklack. Jag är ute efter ett par vita på nelly som heter ''zhob'' i 38, så är det någon som har eller känner någon som har så vill jag gladligen köpa.. annars får jag hålla tummarna och vänta! :)
Eftersökes! Vita ''zhob'' i strl 38!
~
Gjorde ett litet kollage ..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack & Fin blogg du har ocksåå! :D

2012-04-23 @ 16:20:36
URL: http://sofiebarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0