HUR LÅNGT MAN ÄN HAR KOMMIT ÄR DET ALLTID LÄNGRE KVAR

goddag folket, idag på morgonen så försov jag mig så jag hann tyvärr inte fixa inlägget, så nu får ni ett inlägg med extra mycket bilder! :D
~
Idag har det inte hänt så mycket vaknade typ halv nio, så kände att det inte var någon idé att gå till skolan, får ju ändå en prick så.. Aja kom till skolan så hade vi väl la en halvtimmas rast sen var det tyska. Vilket jag inte vill gå till av personliga skäl. så jag slapp undan det med, vilket betydde att jag hänge med underbara Celine och Ellen, 2 super härliga tjejer! Vi satt och snackade om Dr.mugg os.v ''den gamla goda tiden'' haha ;) Sen vart det inget mer med det, sitter och chillar för min mage gör svin ont UÄH. Hadet puss på er !
Dagens outfit! : Kofta-ingenanning(haha)Linne-H&M/Banduebh-Ginatricot/Byxor-JC

Halsband- JC

Filippa när hon försöker ta seriösaegopic blir alltid desamma..


Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; men tack detsamma :)

2012-04-23 @ 14:58:38
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Sv: Tack detsamma! :D

2012-04-23 @ 15:52:28
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0