ARE YOU BRAVE ENOUGH TO FIGURE OUT?

tjotjahejhallååå, whats happening?!?!? nejmen. hej. *seriousface* Idag har jag varit i jkpg och shoppa lite/bilderkommer. Sen har det ikke hänt så mycket.. Imorgon har jag en tid hos tandläkaren som jag vill dissa idag. För tandläkare är bara en doktor som gör ont och kostar pengar (förgamlamänniskordårå) :D
~offtopic
jag ville bara berätta om min underbara vackra söta lina landberg som är helt fkn underbar som är läskigt go så at man vill nypa henne i kinderna (that reminds me.. lina får jag nypa i din kind imorgon :D ? ) ..

linalandbergjagälskardig -> klicka häääääääär för att komma till hennes underbarablogg <-
länken finns nere i mitt 'länkar'-fält också :) !

Och nu till bilderna.. enjoy! :P be prepared for bildbomb.. typ.

''Tog denna bild från tåg stationen.''

Köpte en top/bustier på gina 129:-


Köpte dessa shorts från h&m för 299:-










Glömde jag något.. ?

ajuuuuuuuste.

















trött-tjej.............................

Kommentarer
Postat av: lina

Filippa ♥

nyp i mina tjocka barnkinder om du vill!

2012-04-25 @ 22:31:16
URL: http://linalandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0